H-CS

 2010.09.23. 21:32

Nagyon telik az idő... :D észre sem veszi az ember és máris csütörtök este :)

najó persze szerencsére nem, de ebből is látszik hogy tök jó a hely, a munka, és szerencsére az idő is. nem akarom elkiabálni, úgyhogy lekoopogtam :D

H-Sz-ig Esztivel dolgoztam, befejeztük hétfőn a Fűzfákat, és utána a tölgyeket kötöztük, meg metszettünk. ilyenen:

Tegnap Szabi bevitt minket a közeli nagyvárosba, megmutatta mi hol van, meg vettünk ezt-azt. Eszti dumált a nagyfőnökkel, hogy jó lenne ha nem csak velem dolgozhatna, mert ő csak 3 hónapra jött, és angolul szeretne beszélni, mától máris mással dolgozott.

A mai nap marhajó volt :) minden csütörtök sütinap, ami abból áll, hogy az ebédszünetről 10 perccel hamarabb visszamegy mindenki és egy ilyen hétértékelő megbeszélés zajlik, dánul… :D meg utána elmondja a főni németül vagy angolul mikor milyen kedve van :D marhajó. Szóval, a mai sütinapra rengeteg süti lett, és szőlő, és Szabi hozott sört is, mert most volt a cég 75 szülinapja, és lemaradt róla nem tudott eljönni (augusztus végén volt így mi is lemaradtunk) és végülis azt pótolandó kapott mindenki 1 sört

Gondoltam akkor ok, majd otthon megisszuk….eszem a sütiket, erre hallom egymás után nyílnak a sörösdobozok :) na mondom K jó :) mindenki megitta a sört, és úgy ment traktorozni :D (én is)

ezáltal a 10 perc 30 percig tartott. :)

ma ráadásul elvitt minket az egyik főnök apukája (APUKÁJA kb 80-90 között vhol) autóval, az adóhivatalba. megtudtuk hogy még a rendszerváltás előtt volt hazánkban, Tiffanyban (ez Tihany:D) és hogy mennyire jó volt mert nagyon olcsó volt mondtam neki hogy ja neked talán :D…. aztán a SKATnál megtudtuk hogy igenis kellett volna kapni vmilyen kimutatást a fizetésünkről az előző helyen, bár x összeg alatt nem muszáj… de milyen már ez, hogy nem tudjuk hogy miért kaptunk annyit :S

ma voltam a bankban is küldeni fogják 1-2 héten belül a kártyámat ide. annyira fasza biciklik vannak itt, hogy hazafele már defektes elsővel jöttem… konkrétan el van öregedve a gumija a bicónak.. de nem érdekelt, hazajöttem felnin… odafele a lánc 2x esett le… muszáj vennem egy bicóóót, és fogok is!

ezután azért még elmentem futni egy kört 35 perc alatt 6,5 km.. nem rossz bár kocogtam is :)legutóbb Németországban futottam :P az meg már szept elején volt….

ja és kiszámoltam hogy sajnos itt a legolcsóbb* csoki a rittersport! :D (*természetesen ár/érték arányt is nézve)

egy kocka (100g) annyiba kerül mint itt egy snickers vagy egy bounty, úgyhogy hát nincs más választás  :P

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr882318907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OrSika 2011.02.14. 22:44:05

Hogy őszinte legyek nagyon jót mulattam,ahogy elolvastam a napi beszámolódat. Főleg a bicós rész tetszett!

Bimbi! még nem teljesen tudom mit kell csinálni ezen az oldalon,és azt sem,hogy mire jó,de majd Te segítesz ugye?

puszi

CzTOMpika 2011.02.15. 16:44:22

:) szia!
itt nem kell csinálni semmit, csak olvasni, vagy hozzászólni, persze csak ha akarsz vmit beszóni :D
de ha kő vmi seggítek
puszi
süti beállítások módosítása