Vődör

 2011.02.19. 19:57

Holnap MÁR egy hete visszatértünk Skandináviába....

az elmúlt héten összesen 27 órát dolgoztunk:

ezalatt: rendbe tettük a nagy hűtőtárolót, megszámoltuk az ott található összes növényt, leltárba vettük méret név és fajta alapján. (ez 2 nap volt). majd elkezdtük a hársfák metszését, amivel 2 nap alatt az első teherautóig jutottunk. Még van 1 teli.

ja és persze elvitték a 11 méter magas tölgyet, nem kis meló volt csak az hogy elfektessük, de chuck norris megoldotta:

 1. Chuck én 2. Csak elvitte

pénteken bementünk a Travel2Farm irodájába, és Sabrinanak átadtunk egy unicumot, némi magyar csipőspaprikát szép tartóban, meg vittünk mindenkinek túrórudit, hagy tudják milyen finomat nem esznek többet :D Mondta Sabrina, hogy kb június közepén lesz egy gyakornoki összeröffenés ami kb 3-4 napos lesz különböző múzeumlátogatásokkal egybekötve. Én mondjuk csak a Carlsberg sörgyár látogatást várom, biztos nagyon érdekes lesz :P

még pénteken miután végeztünk Sabrinával (aki nem hívott meg minket ebédelni, pedig direkt pont ebédidőben mentünk) bementünk megint a nemzeti múzeumba, és megnéztünk egy két nagyon érdekes kiállítást (a múzeum ingyenes volt).

1. Phallos 2. Vastyúk 3. Fxckoff

És ha már az ingyenességnél tartunk, a kerékpár szállítása a Koppenhága környéki vonalakon INGYENES! kérdeztük a főnök fit csütörtökön h szerinte mennyibe kerül szállítani a biciklit? azt mondta hogy hát szerinte ingyenes, mert különben az egy büntetés lenne, ha fizetni kellene a szállításért... tehát alapvető gondolatbeli különbség van itten kérem... de azért megkérdeztük mielőtt felszálltunk a bicókkal, és a boltban az eladók is teljes természetességgel mondták, hogy hát ingyenes! :) úgyhogy ezentúl ha megyek Khágába, bicikli is lesz nálam :D így ismét meglátogattuk a hableányt :)

Kis Hableány

ma meg elmentem Hillerodbe, elsősorban hogy vegyek egy vedert, felmosáshoz, mert az előzőt ügyesen lezúztam, ahogy csavartam ki a felmosót, a kicsavarója kiszakadt.. persze szép szögletes a vederünk, és a boltok csak kerekhez árulnak kicsavarót... tehát veder is kell... az egyik helyen találtam csak szar fröccsöntött, gagyi szutykot ami összesen vööödööör + kicsavaró 70 korona... így inkább a kicsit drágább de jobb mellett dönöttem, egy vileda mellett... életem legdrágább vederje :D 100 dán korona volt!!!

de legalább lehet takarítani

nade nem is ez volt a legjobb a mai napban, hanem az hogy tegnap felfedeztem hogy mennyi geoláda van errefelé

Allerod és Hillerod környéki ládák

és ma meg is találtam 3 ládát :D tekertem kb 40km-t ezzel a fekete kecskével :) persze egyedül nem volt olyan izgalmas...

már alig várom hogy megjöjjön a biciklim, és Peti mondta hogy már ott van nála a laptopom, megjavítva. azt is nagyon várom :) meg még vmit, már csak 17et kell aludni :P

visszafele meg találtam egy szerszámos nesszeszert (vagyhogy kell leírni) és mivel láttam két srácot h ott gördeszkáznak és a szerszámok alapján deszkásoké lehetett a csomag, megkérdeztem h övékéééé-e? és az övék volt, pedig tök jó franciakulcs volt benne, de inkább visszaadtam... megint túl becsületes voltam HHH de ha megvan a gazdája, akkor megvan :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr672673326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása