Indul a faiskolai szezon

 2010.10.24. 14:01

Megkezdődött a szezonra való szoktatás… :) /:(

A 42. héten 56 óra munkaórám gyűlt össze… ez annak is köszönhető, hogy 2x is le kellett mennem Hamburgba, Németországba egyedül, az Ivecoval. az első alkalommal úgy megpakolták, hogy visszafele csak 90-nel tudtam jönni, így csak éjfél előtt néhány perccel értem haza. Mondta a főnök, (amugy tök rendes volt, kb 2 óránkét felhívott, hgoy minden rendben van-e? :D) hogy ha gondolom, másnap kezdjek később, de én meg úgy voltam vele, hogy inkább megyek rendesen 7:00-ra hogy azzal is gyűlik a túlóra. sajnos nem fizetik ki, de le lehet csúsztatni januárra, így amikor nem leszünk itt, akkor is megkapjuk a rendes havifizut! :)

Következő héttől viszont 6:30-16:15 ig dolgozunk, így a normális heti 37 óra helyett 45 óra lesz 6 héten keresztül :S meg még több, attól függően hogy mekkora rendelések és kamionok érkeznek.

A gumi az első németországi szállításnál:

Nagyon jó hogy váltottunk erre a faiskolára, mert ezen a héten 5 napból 4 féle munkát végeztem, nem lehet megunni, csak elfáradni. Hétfőn egyedül kötöztem, majd közben elvittek fakitermeléshez segíteni. Kedden reggel 7kor közölte velem a főnök ,hogy elézést kér, de tegnap nem mondta hogy németországba kell mennem áruért… lehet akkor nem maradtam volna ébren 11:30ig este…Szerda az lightos volt, mert csak gyomlálni kellett az évelőket. Szerdán legalább szólt a főni előre, hogy holnap tudok e menni németországba megint? és mentem 1100km, mert nem csak oda kellett menni, hanem odafele kiszállítani néhány növényt koppenhága mellé 4 helyre, majd németoszág és visszafele még Fyn szigeten északról rózsákat vettem fel az egyik faiskolában. Pénteket azt hittem lightos lesz -bár eleve túlóra, mert eredetileg 7-12 ig dolgozunk pénteken-, de mivel most rászoktatás időszaka van, így 15 ig voltunk. majd szólt az egyik főni hogy menni kellene árut összekészíteni és kamionttölteni. Mint utóbb kiderült, 4en 3 kamiont töltöttünk meg fákkal, meg növényekkel hétfőre, és amikor kész lettünk befutott az Ivecoval a kiszállítóbácsi (aki egy szót sem beszél német vagy angolul, így hiába mondtam neki egyik nyelven sem értette, hogy nem értem őt… csak folytatta a dán hablatyot :D) így aztán az Ivecot is meg kellett tölteni. végeztünk 16:15 kor. majd kaptunk 1-1 sört.

Utána Szabi elvitt vásárolni minket, ilyenkor minden nehezebb eltartható dolgot megveszünk, mert legalább nem kell bicóval cipelni. Utána áthívtuk a főnök fiát ha gondolja jöjjön át sörözni este. Jó volt, mert 9kor megjelent egy tálca sörrel :) 2:30ig tartott a sörözés, jól elvoltunk, a brazil srác is csatlakozott. Mondta Rasmus (a dán srác) hogy dec. 11én lesz a szülinapi bulija, itt a faiskolában, és hogy menjünk. tavaly állítólag 150-en voltak! :O

Jó lesz ez a nov-vége dec eleje, nov 19 koncert, nov 27 jönnek Zoliék, tehát ismét buli, majd dec  11-én „házibuli” és állítólag dec.17én pénteken céges karácsonyi buli… :) aztán köv. héten haza :D

tegnap este meg a könyvelő hívott át minket egy dán vacsorára, vittünk bort meg Eszti sütött tepsis raffaellot. A dán vacsora finom volt, tulajdonképpen egy csirkepörkölt volt, (csak melle :P) és gombával, póréhagymával, és baconnal volt összesütve) . Utána dán desszert, ami egy citromparfé lehetett, nagyon finom volt. Jó fejek voltak :)

Jah aki még nem tudná, okt. 13-án levágták a hajam, én meg leberettáltem utána :D úgy néztem ki mint Lex Luthor. :D azért csak néztem, mert már borostás :D íme a művelet :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr142395051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása