20101027 - munka(ák)

 2010.10.27. 20:26

Tényleg nem tudom hogy fért ennyi munka ebbe a napba, mégsem vagyok olyan fáradt, mint tegnap.

ma 9óra és 45 perc alatt a következő munkákat végeztem:

reggel Irineuval, a brazil sráccal folytattuk a tegnap félbehagyott, tegnap előtt elkezdett vermelést. 3 fa volt hátra mikor szóltak hogy jött egy kamion, segíteni kell menni lepakolni. szerencsére földlabda nélküli fák jöttek főleg, íg hamar végeztünk, bár a tízórai szünetet ami 9:30 kor szokott lenni, 1 órával később tudtam megtartani.

Aztán mondták hogy menjek be az áruösszekészítésre, majd mikor meglátta a nagyfőnök (Ole) hogy bent dolgozom, kiküldött :) kicsit káosz néha hogy ki mit mikor kivel dolgozzon itt :) aztán kimentem, vissza a kamionhoz, mondta a Bamsey (ö megérne egy külön leírást :D ), hogy a leszedett fákat pakoljam fel és vigyem be a tárolóba. Persze szabad trailer sehol, így egyet amit találtam, először le kellett vinni a komposzhoz, mert tele volt cuccal... miután leürítettem, felvehettem a fákat (galagonya), és elvihettem a helyükre.

Ebéd után visszamentünk a maradék 3 cseresznyefát elvermelni (6 m magasak), majd miután végeztünk, megtudtuk, hogy mehetünk az S4 es táblába kitermelni fákat. 19 fűzfát szedtünk ki, szabadgyökeresen, ezeknek a koronáját kellett megkötni, és a gyökérre zsákot tenni :P (itt már szakadt az eső) :) és nyakig sár )

Miután ezzel is végeztünk, beszállítottam a fákat, és elraktuk egy félreeső helyen, ahonnan holnap fel tudják pakolni.

Ezután a Nissan platójára pakoltunk fel 50 db tuját. Majd fél órát még az áruk összekészítésében segédkeztem :)

ennyi volt a mai napom :)

remélem holnap nem 2 óra túlórám lesz, mert ha így haladunk igen... hétfőn: 1:15 perc, kedden 1:30perc, szerdán 1:45 perc túlórám lett...

kiegyezem az előírt 1:15 perccel is...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr702403725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása