Videok

 2011.04.14. 11:57

Teszek fel egy két videót, nincs nagyon se időm sem kedvem most blogolgatni, elég sokm a meló..

gyorsan leírom:

hétfő: 14,5 óra munka - megkezdtük az ültetést, iylenkor sötétedésig megy a gép

kedd: 10 óra de csak azért ennyi, mert nem tudtuk folytatni az ültetést, mert az eső miatt a domboldalon megcsúszott a lánctalpas, és így nem egyenesek a sorok :)

szerda: csak 9,25 óra + délután közölték, hogy éjszaka pakolás, nem csak le, de fel is, ami azt jelenti, hogy nem lehet tudni mikor jön a kamion, így mivel éjfélkor jött, pontosabban 0:20kor, 5:00 ig töltöttük meg mindenféle fával, növénnyel. szerencsére nem esett

csütörtök: ja ez ma van, azthiszem a minimum 4 órát beírhatom előre, mert 12:30kor megyünk dolgozni. 

már nagyon várom a hétvégét, mert az elmúlt 2 hétvégén dolgoztam. 

 

a videók most vasárnap készültek, Helsingorbe mentem el bicóval (Hamlet vára) 80 km oda vissza nagyon jó volt. :)

 

 

Itt most süt a nap! mindenkinek szép napot!! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr312825356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CzPeet 2011.04.14. 12:46:26

Nagyon tuti a videó... pláne a vége.... hangosan felröhögtem :D

OrSika 2011.04.15. 21:59:06

Nagyon sexi a térded Béjbi! 75 kilóméter után az Én szemem is jójózna! :) Én is hangosan nevettem!
süti beállítások módosítása