XXX. :)

 2011.05.09. 19:41

 

nahát 30 lettem, pontosan 4x :) 

az úúúgy volt, hogy először akkor leptek meg, mikor hazaértem a reptérre, volt nagy sokadalom :))) itt fújtam el az első tortámat :) elbújtak a galádok a mogyiautó mögé :) ott jól betortáztunk, és találkoztunk, tök jó volt! valahogy éreztem hogy készül vmi, de nem gondoltam hogy kijöttök a reptérre olyan későn! :) és sokan dolgoztak is másnap! köszönöm, nagyon jólesett :)! Ez 20-án volt! :)  ami szintén érdekes: április 20án indultam 20 óra 20 perckor az A 20 as kilövőállásról :D... ez mit jelenthet?! :)

aztán pénteken találkoztam a többiekkel, összejöttünk vagy 20-23an, mert Adriánnak meg 22én volt a 30. szülinapja, 1 nappal előttem, így mindkettőnk szülinapját megünnepeltük :) én nagyon jól éreztem magam, jó volt látni (majdnem) mindenkit :) 

aztán Móni addig erősködött hogy aludjak nálunk, merthogy nem akar csepelre ki éjszakaibuszozni :) hogy bent aludtunk, de ennek is megvolt ám az oka! :) mikor hazaértünk Petiékkel, ott vártak a rokonyok :) 17en voltunk, ha jól számolom! :) :) tök jó volt! :))) mindenki ott állt a kapuban :) utólag köszi a képeket Karesz!!! :)

de 23-án nem ért véget a tortadömping! Móniékhoz is kimentünk Fótra, ott is tortával és ebéddel vártak :) kirándultunk is a Somlyó-hegyre :) 

de íme itt vannak a képek: és mivel egy fotó többet mondd 1000 szónál, beszéljenek azok, és az alatta lévő kommentek :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr152890956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása