szóval megjött az ukrán lány is valahonnan Viniccaból való. Kicsit érdekes, hát más mint mi. A dán főnök és fiai szavaival élve kelet-európai. De reméljük csak a mai nap lesz ilyen és nem reagál mindenre támadólag :D megkapta a híres nevezetes rózsaszín biciklit, hogy menjünk el ALDIba én kaptam meg ismét a lehetőséget hogy mutassam meg neki a bótot... 

hát a 3 km-t kinkeservvel tette meg. mondjuk nem csodálom, ma reggel indult otthoról, és 2 re ért ide. + még szembeszél is volt odafele... Kérdezte hogy miért nem kapunk autót. hát miért nem? mert vagy autót kell biztosítaniuk felénk, vagy biciklit. A járművek állapota pedig nincs a szerződésbe foglalva. Különben is örüljön hogy van működőképes bicikli.. amikor idejöttünk rámutattak 6 szar rozsdás vacakra hogy na azokat használhatjátok... mondanom sem kell egyik sem volt használható. Néhány óra munkával és 2 bicikli teljes felhasználásával sikerült 2 biciklit összehozni majdnem 100%os ra. természetesen olyan hogy váltó, hát azt ki kellett iktatni :D

Ma egyébként beindult a szezon. megvolt az első IVECO pakolásom, és jött egy kamionnyi cucc is hollandiából, Zsolti segédkezett a lepakolásban. tök jó neki, ő legalább lepirult a napon, nem ugy mint mi a hűtőházban... de ma végeztünk a cserjék metszésével, holnap folytatjuk a gyümölcsfákkal, és szerintem következő héten elkezdjük az ültetést. 

Ettől a héttől kezdődően 7-15:30ig dolgozunk, tehát 8 óra/nap 37óra/hét. pénteken csak 5 óra meló van. Valószínű hétvégén Szabi is visszajön Erdélyből, és teljsesen megtelik a Villa... :D 

mai nap olyan sürgésforgás volt a konyhában minthacsak esküvő készülne... mindenkire rájött a sütögethetnék valamiért. persze ezt akkor mikor nekem vmi sütit kell vinnem (hogy miért ezt minnyá kifejtem) a holnapi szokásos csütörtöki meetingre. ilyenkor a főnök beszél, általában dánul, és mi meg tömjük a fejünket sütivel :D

szóval az úgy volt hogy még a múlt héten pakoltam a hűtőházban, és a targoncával túlszaladtam egy raklapon. Kb 1,5 m es magasságban átszakítottam a falat egy fél négyzetméteren. :D pénzbírság helyett süti a büntetés. Aldiban gondoltam majd veszek vmi szart, de annyira szarok voltak, hogy nem akartam azokkal a béna sütikkel kiszurni a szemüket, így megcsináltam a Chocolate-chip cookiest :D, persze csak egy adaggal, mert akkora nem volt a lyuk hogy 2 kéne. 

most azokba a dolgokba nem megyek bele hogy a dán lányka miket hagy a fürdőszoba kukájának a tetején, hátha vki evés közben olvassa :D bár lehet hogy rosszabb így, hogy mindenkinek a fantáziájára van bízva. :) 

holnapra egyébként ide havat ígérnek, érdekes lesz, mert ma már kitermelés is volt, meg ültetéshez mennek a nagy előkészületek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr582745723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása