Ismét jó rég irtam ide… nem is boncolgatom miért :) de haviszinten 1x jelentek azért :))))

Ettől a héttől kezdve elméletben vége a szezonnak, ami azt jelenti, hogy a korábbi 6:30-as kezdés és 16:00-ás befejezéstől eltérően 6:30tól  du. 3 ig dolglozunk. Elméletben… :)

Csakhogy  pl hétfőn a következő karikát kellett  megtennem: útvonal hétfő 1től 1ig (du-éjjel) igaziból érdekes… most néztem csak meg a googletérképen, itt 796km-t ír, de mivel elég régi a céges gpsen a térkép (2008as) ezért sajnos nem csak 796, de 853 km-en állt meg a km számláló.

Ez is elég „vicces” volt, ahogy a főnök kitalálta hogy menni kellene. Hétfőn reggel megkapta mindenki a munkáját, én az ukrán lánnyal, Irinával metszettem és kötöztem a Fehérakácokat, ami nagyon jó, laza kellemes munka, főleg hogy sütött a nap, 100 ágra! ebédre bejöttünk, és miután végeztünk megjelent a főnök. Mondta hogy menni kell, de szerencsére nem Németországba. Ok megmondta h Jyllandra kell menni, ami eleve 3 óra oda 3 óra vissza… gondoltam ok 8ra már otthon is vagyok akkor… de 6 helyre kellett menni, és még kaptam egy címet mikor már úton voltam…. Legközelebb tuti átmentem az útvonalat a GPSre...  

Keddi nap csak 9kor kezdtem, így tudtam 6 órát aludni. Egyedül folytattam az akácok kötözését, majd 11 körül Bamse behívott, hogy segítsek be a Thuják átültetésébe. Viszonylag gyorsan ment az idő, bár elég szr meló, mert sokat kell emelgetni, és jó vizes a földlabdája a fáknak (2m). De nem gáz, volt már rosszabb. utána még kicsit kellett segíteni 3 után, de ennyi. 

Ma folytattuk a thuják átültetését, és kb 1 körül jöttek, hogy mennem kell rendeléseket összekészíteni... végül 16:15ig dolgoztam. Ennyit arról hogy ettől a héttől minden nap 3kor végzünk :) viszont holnap csak délig van munka, pontosabban 11:30ig, mert itt valami dán ünnep van és a pénteket dolgozzuk le holnap :) 3 nap egyben! elsem hiszem!!! :))))

mit is akartam még irni? :D 

 ja igen :D

Leestem az egyik rakodógépről, tüdőre, a szivemnél ütöttem meg... kb 5-10 másodpercig feküdtem a földön, de csak mert nem akartam rögtön felpattanni :D ...Aztán másnap doki, mondta h nincs bordatörés, ez május 12-én volt, de 1 hét után még mindig fájt mikor köhögtem, ha tüsszentettem, ha nevettem, ha nehezet kellett emelni...úgyhogy  köv héten meg elmentem a kórházba h csináljanak már egy röntgent,  és tényleg nincs törés, szóval minden ok, ma már tudok rendesen dolgozni, csak a nagyon nagyon nehéz dolgoknál érzemmeg, de azokat akkor géppel vagy valakivel csinálom :) meg nem ugrabugrálok, nem szaladgálok hogy gyorsabban tudjam megcsinálni a dolgokat, ráér az :) meg csak lassan, szépen, ahogy a csillag megy az égen :D

leírom azt is hogy elkezdtem tesztelgetni magam a hazautra, hogy egyáltalán bírok-e 140km-es napi átlaggal számolni. 1389 km lesz az út (tervezett útvonal szerint) még költségeket nem számoltam, de arra is sor kerül hétvégén. Szóval szombaton csináltam egy karikát , és elég jól bírtam, főleg ahhoz képest hogy az első 60-80 km en bármerre is fordultam mindenhol szem beszél volt, nem kicsi :D megnéztem Dánia egy újabb nevezetességét, a Roskilde-i dómot (75m a tornya úgyhogy a szegedi dóm 81m-es magasságával lenyomtuk őket :) és ráadásul még szebb is nem csak magasabb ) 

A munka mellett azért néha szoktunk "bulizni" is ami általában beszélgetésből kajálásból és sörözésből áll: egyik ilyen alkalom terméke a köv videó. Bevallom, nem voltunk már szomjasak, és ez látszik is ... :) Igaz itt is szülinapozás volt az aprópopó :) még április végén készült a videó... :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cztompika.blog.hu/api/trackback/id/tr242949817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása